suusopavontuur.reismee.nl

Het wordt wederom een speciale decembermaand!

Hallo allemaal,

Zoals bijna iedereen weet vertrek ik binnenkort weer voor een paar weekjes naar Oeganda. In eerste instantie om iedereen weer te zien, maar inmiddels staan er de nodige afspraken gepland. Samen met 2 andere Nederlandse vrouwen ben ik een stichting aan het oprichten en wordt onze droom steeds meer werkelijkheid. De komende tijd zijn we nog druk bezig met het schrijven van ons ondernemingsplan aangezien we alles goed voor willen bereiden. Ik zal in december de nodige mensen spreken en bekijken of we een samenwerking aan kunnen gaan met een project waar we alle 3 werkzaam zijn geweest. We hopen dat we de eerste projecten volgend jaar zomer kunnen starten. Ik ga ook een aantal dagen als vrijwilliger werken bij projecten die ik afgelopen zomer heb bezocht en zal dus ook weer gaan werken met de straatkinderen in Kampala.

Naast mijn reisverhalen zijn veel mensen ook erg nieuwsgierig hoe alles rondom de oprichting van stichting A Woman's Worth verloopt dus vandaar dat we ook daar een blog voor bijhouden. Voor iedereen die het dus leuk vindt:

http://awomansworthblog.wordpress.com/2014/11/18/hoe-3-nederlandse-vrouwen-via-moeders-de-kinderen-in-oeganda-een-toekomst-bieden/

Hoe kouder het hier wordt hoe meerzin ikheb in dewarmte van Oeganda. Voor mij duszeker geen wittekerstmet een kerstboom. Ik heb nog geen idee hoe en waar ik precies kerst ga vieren aangezien vele mensen hopen dat ik bij hun aansluit maar ik heb besloten om ter plekke te kijken wat ik ga doen. Het zal hoe dan ook een speciale kerst gaan worden!! Ook mijn verjaardag zal ik weer in Jinja vieren dus iedereen kijkt al uit naar een goed feestje! Ik kijk er vooral naar uit om iedereen weer te zien!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!