suusopavontuur.reismee.nl

Het is begonnen!

Hallo allemaal!

Even een kort berichtje om te laten weten dat ik na een lange reis van 24 uur veilig in Jinja ben! De autorit was al weer een avontuur op zich aangezien er dikke mist was en de chauffeur aan mij vroeg of ik nog iets kon zien haha. Eenmaal \'thuis\' meteen paar uurtjes geslapen en \'genoten\' van de koude douche!
Zojuist mijn eerste boda-ritje (brommer) gehad naar het weeshuis waar iedereen lekker op 1 oor ligt. Er zijn veel Nederlandse vrijwilligers en ga zo de projecten bespreken.
Ga dit weekend waarschijnlijk al op pad naar de Sipi Falls dus het genieten is begonnen!!
Ik ga effe wennen aan de hitte maar de eerste indruk is dus erg positief!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!